tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, July 3, 2011

pasar pagi....

asalamualaikum....ari ni aku nak promo pasar pagi sek 17 shah alam dengan harapan aku dilantik duta pasar sedunia sbb minggu ni mng aku stok ronggeng kat pasar jer, kalau ari isnin ari 2 aku gi pasar malam,ari ni aku gi pasar pagi lak, memang sah muke pasar!

kebetulan ari ni aku temankan kawan aku anta mak die kat bus stand sek 17,tiba2 ternampak lak pasar pagi hehhehheh seronoknyer leh beli makanan hoyeee...hoyeee,makanan xyah cakap ar banyak choise sampai x tahu nak beli ape dah!

pastu aku pusing2 aku nampak ramai giler orang kat gerai murtabak 2 sedap sangat ker??,ker sebab awek yang jual murtabak tu cun??? sebab 2 orang ramai,aku usha2 macam sedap pastu aku beli ler seketui,murtabak  2 kecik jer tau nipis lak 2 isi dalam pon x banyak tapi harga die RM2.30 mahalkan?????

                                           murtabak ni xde ler sedap sangat biase2 jer




pastu aku pusing lagi usha2 ape yang best,aku nampak ade orang jual cakoi,abang jual cakoi bleh tahan ensem gak hehhehheh "abang nak sign" gatal kemain aku hehe..
disebabkan abang 2 ensem aku beli cakoi 2 hengget 6 ketui best gak cakoi die lembut2 cam cubit jer pipi abang 2 eh salah cubit cakoi ler hehe...!

cakoi abang ensem,bang jom kite kawen????


aku pusing lagi tengok usha2 ape yang menarik tertarik,aku tergoda lak ngan popia acik 2 besar popia die tapi inti banyak tauge ler dah aku x baper suke ngan tauge eeee.....fail,tapi sos die sedap popia jer yang x baper nak sedap,x sedap pon abih gak aku bedal!

popia 3 ketul 2 hengget tapi ok la besar popia die!

sebelah gerai popia ade orang jual nasi ambeng ramai gak orang dok borong so aku pon beli ler sebungkus nak cuba try rasa sebab sebelum ni aku x pernah makan pon nasi ambeng kiranyer first time ler aku makan ni,dengan semangat berkobar2 sampai jer butik aku terus melantak nasi ambeng 2 tapi rasa die cam pelik ler x reti aku nak makan,aku makan sikit jer can not gi ler x sesuai ngan citarasa perut aku terus sistem perkumbahan aku melakukan perembesan,nyesal aku x beli nasi kerabu!
membazir jer aku beli RM5.50,ke tong sampah jual akhirnyer!

tu die nasi ambeng kite,orang jawa jer kot suke makan aku bkn orang jawa x gemor ler kite!

jom kite semak baper hengget aku berberlanja kat pasar 2!
murtabak - RM2.30
cakoi - RM2.00
popia - RM2.00
nasi ambeng - RM5.50
TOTAL : RM11.80

BUDGET KAYA LER 2 MAKLUM LER AWAL BULAN HUAHUAHUA....

tata korang....

           

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....