tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, July 4, 2011

orang papua seksi dohhh..

pupua ni terletak kat indonesia celah mana aku x tahu kalau korang nak tahu lebih lanjut korang google sendiri,atau pon korang leh baca pasal orang papua ni kat metro ahad.
yang aku nak citer ni diorang ni mak aiii seksi giler dah ler x pakai baju kalau lelaki pakai koteka jer!
masyarakat diorang masih lagu mundur dari segi kemodenan,diorang cam macam masih ditakut lama padahal kerajaan indonesia siap bagi baju kat diorang tapi bleh lak baju tu diorang wat topi,kalau perempuan lak wat skirt hehe....

kalau perempuan lagi dashyat beb diorang tutup bawah jer lain2 open aisey man malu mak!
kelakar pon ade terbahak2 aku dok baca kat metro ari ni,yang aku pelik metro ni suke giler kalau bab2 citer kelucahan melampau ni,wat malu jer citer camtu pon bleh lak wat kuar kat paper!

                                          tu die hebat x...hebat...x????




                                                                      kami memang suke pakai camni ko ade??????


gambar gegirl malas aku nak tempek malu nak tengok google sendiri hehehe.....
kalau lelaki kat luar kalau korang rasa cam nak pakai diorang ade jual tau kot2 ler korang gi melancong kat papua ni diorang ade jual koteka ni so korang leh beli kalau2 korang rasa nak pakai ngeeee....

                                                                        dipilih...dipilih...harganyer bisa kurang pak

2 comments:

  1. anda gunakan bahasa indonesia ( EYD )Ejaan Yang Disempurnakan atau gunakan bahasa mana? saya tidak mengerti apa maksud tulisan anda. makasih.

    ReplyDelete
  2. I might know what purpose this blogger? I think positive with your blogger, I just ask it, because my son Papuan people.Thanks

    please reply my message.

    Mr.Fidel Piligame
    E-mail : pilifidel@yahoo.com

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....