tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, July 27, 2011

manusia tak sempurna

assalamualikum....
hai koranggggg....cuaca hari ni mendung dari pagi sampai ler ke petang tapi ada juga sesetengah tempat hujan dengan jayanya,hujan rahmat tu maklum la semenjak dua menjak ni cuaca mak aiii panas giler nasib ar aku belum gila lagi masih waras dan setia disini.

korang ada dengar tak pasal elia jejari runcing dan apek konon2nya hubungan diorang ni sedang retak menanti belah aku tahu semua orang sibuk dok buat entry citer pasal diorang aku pon tak terkecuali hehe biasa la benda tengah hot bagaikan keropok lekor dalam kuali yang sedang digoreng lalu dia meletop2 silap hari bulan minyak yang tengah panas tu terpercik kat muka sendiri kuang...kuang...kuang....

elia menganas dimuka buku


tu dia elia dah mengamuk kot iya pon ada masalah dengan tunang takyah ler dok umum kat fb,korang tengok la sendiri benda ni dah tersebar dengan jayanya,apa kata diorang bersemuka lepas tu selesaikan dengan cara baik bukan dengan cara macam ni sekarang semua orang dah tahu yang hubungan diorang ni memang bermasalah,entah la no komen....


                                  awek baru khairul fahmi che mat


satu lagi berita yang sangat hot pasal jimmy shanley dengan bini dia aku ingatkan diorang ni dah baik rupa2nya masing2 sedang menegakkan benang yang basah,antara diorang ni aku tak tahu siapa yang bermasalah sebenarnya,bini jimmy cakap si jimmy ni kongkong dia pastu pukul2 dia sebab tu dia nak cerai...


“Saya tetap mahu menuntut cerai dan mendapatkan hak penjagaan anak yang berusia 32 hari walaupun sebelum ini Jimmy mendakwa akan menarik balik kes nusyuz terhadap saya.”


tambah Nursuhaila lagi, “Saya tidak akan kembali semula kepada Jimmy walaupun dia sudah berubah. Tetapi, saya maafkan kesalahan dia. Saya sudah tidak tahan dengan sikap Jimmy yang meraih simpati mengenai krisis rumah tangga kami di media.”.



                         bini jimmy shanley












nota kaki busuk mu:
manusia tidak sempurna,manusia tak lari dari melakukan kesilapan,kemaafan adalah ubat segala masalah.

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....