tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, July 12, 2011

follower ke-30

Members (30)





follower blog aku dah mencecah angka ke-30 hehhehheh,30 pon nak kecoh ker?????
bukan ape aku just nak  ucap banyak tenkiu kat korang sume yang sudi  singgah n follow blog aku yang x baper gah ni,terharu akak..

tapi follower no-30 yang bernama lurvemember_09,asal x tinggalkan link yankkkk......x dapet akak nak terjah blog awk tau,orang lain pon sma asal korang x tinggalkan link lain kali kalau nak follow tinggalkan link senang sikit kite nak beramah mesra alam gituewww?????aku sangat menghargai golongan bijak pandai macam korang sume kalau x pandai x dapet kite nak taip2 entry pikir bagaikan nak pecah otak betul x?????

aku suke baca blog korang tau ni bukan bodek iyer ini adalah pujian ikhlas dari aku!
sume pandai kadang2 jeles lak aku tengok korang pandai wat entry aku kagum dengan kegigihan korang tau sweet ler korang ni hehe!

ok bye korang tenkiu peace!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....