tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, July 11, 2011

10 aktiviti di hari cuti ku!

asalamualaikum....

ari ni aku cuti macam biase asal cuti jer banyak aktiviti yang wajib aku buat,first sekali yang aku buat pagi ni,pagi ler sangat lebih kurang pukul 11 pagi ler 2 kn???aku basuh baju yang aku dok peram seminggu dalam bakul emmmm dasar pemalas sangat gigih aku membasuh dengan bantuan mesin basuh alangkah indahnyer kalau mesin basuh tu bleh jemur dan lipat sekali,ade sape nak reka x  mesin basuh camtu????


aktiviti kedua lepas basuh mesti ler jemurkan???cuaca ari ni dijangkakan panas terik hingga ke petang!


aktiviti ketiga upacara memujuk anak sdare aku,sebab aku nak kuar tapi die nak ikut sampai nangis terguling2 
sadis aku tengok tangisan dan rayuan beliau tapi aku wat x tahu jer hehehheh....


aktiviti keempat aku keluar bukan jalan atau berdating iyer,aku nak gi servis kereta  sebab 2 aku xnak bawak beliau nanti mesti boring dok melangok kat bengkel 2!


aktiviti kelima aku dok tercari2 perodua servic kat icity shah alam 2,risau gak kan tersesatkan bala2 tapi setelah aku tawaf 2 kali kat kawasan  c2 maka tersergam indah ler perodua servic kat i city dekat jer pon aku jer x tahu!actually ni firstime aku gi perodua servic sebelum ni aku x pernah pergi pon menandakan aku pakai keta baru maka harus la aku servic kat c2 orang x tanya pon aku cakap aku pakai keta baru hahaha!


aktiviti keenam aku masuk kat opis die,masuk jer mata aku terpaku kat abang 2 eh...eh...eh...jambunyer macam ashraff sinclair ler,senyum jer tergugat iman akak,pastu die tegur aku iyer cik nak servic keta ker?iyer saya nak servic keta!nasib baik die panggil aku cik bukan kak atau pon puan,maknanyer die tau aku belum kawen dan anak dara rararara kihkihkih...


aktiviti ketujuh dok lepak kat perodua,pastu kebetulan kawan abang aku yang keje perodua ade kat c2 ape lagi aku suruh dia anta aku kat jusco malas aku dok kat c2,die dengan senang ati dan baik ati gi anta aku kat jusco sweet ler abang ni sweet ade makna 2!


aktiviti kelapan lepak2 kat jusco bukit raja dengan riangnyer,singgah mcd makan GCB sedap gak burger 2 besar,dengan pelahapnyer aku makan burger 2 sampai couple kat sebelah tengok jer aku ade aku kisah aku wat slumber jer!


aktiviti sembilan berjalan dengan lemah gemalainyer pusing2 jusco singgah popular beli novel akhirnyer dapat gak aku beli novel LAFAZKAN KALIMAH CINTA MU dah lama aku cari novel ni yang paling penting ade 20% diskaun hahaha seronoknyer!


aktiviti kesepuluh abang jambu call aku cik keta dah siap adussss sore die lembutnyer hehe...
pastu naik teksi gi balik kat perodua, abang jambu 2 tengah tunggu kat depan opis die senyum jer die alolo tomeynyer!sattle bayar terus balik!tengah2 drive baru aku teringat lupa lak aku nak tya nama abang jambu geramnyer kalau x bleh ajak kawen sekali kahkahkah!


tamat sudah aktiviti seharian aku ari ni!bye


nota pendek buat abang jambu:
ade jodoh kite jumpe lagi!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....