tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, July 23, 2011

tempat letak gelang!!!!

assalamualaikum...
hai korang hari ni aku nak promosi barang baek punya khusus untuk golongan wanita yang mempunyai banyak koleksi gelang tangan atau glamer sikit bangle bukan bengong iya!

sebenarnya aku baru jer berjinak2 dalam bidang berniaga secara online ni so barang pertama yang aku nak jual kalau ade la sape2 berminat nak beli tempat letak gelang nama saintifik dia aku tak tahu so aku letak nama benda ni tempat letak gelang yang gojes!


sape berminat nak beli sila tinggalkan komen selalunya aku jual benda ni RM30 siap postage tapi sekarang aku tengah promosi harga dia sekarang RM25 include postage,tapi kalau nak suruh bagi by hand pon boleh tapi customer yang dok sekitar shah alam jer la kalau2 jauh2 kita pos!

ok kalau sape2 yang berminat nak beli sila tinggalkan komen dekat ruangan komen dibahagian bawah tu ekkkk ok bye!

1 comment:

  1. macam menarik...boleh bagi hp senang saya nak bg alamat nanti..hp saya 0126250557 - lina

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....