tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, July 27, 2011

betul ker ni???

assalamualaikum..
sebelum aku tido aku nak syer satu info betul ke tak aku tak tahu sebab tadi aku bukak fb diorang dok kecoh pasal hal ni.....

start hari ni slama 4 hari..jangan memakai pakaian yg berwarna gelap, disarankan juga mengunakan topi atau sunblock kerana besok merupakan jarak terdekat antara matahari dengan bumi dan besar kemungkinan akan ada peningkatan suhu sehingga 4 darjah C selama 4 hari berturut2... Sila perbanyakkan minuman air mineral atau air masak. Jangan lupa sebarkan info ini kepada keluarga terdekat...




ok bye skang aku nak tido dah pukul 1am.....

2 comments:

  1. haa..
    ade jgk terbace pasal ni..
    huhu..
    tp kat ganu ni xpnas pon..

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....