tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, July 24, 2011

rasa nak mengandung....

assalamualaikum..
keterujaan bila melihat anak syeikh muzaffar membuatkan aku nak kawen dengan kadar segera serta bunting pelamin 4 bulan macam krisdayanti dengan raoul lemas haha....
                                       
                                                               anak syeikh muzaffar 
                                                          alolo tomey2 come to mummy

bila agaknya aku ni dapat kawen mak aku taknak lak cari kan aku jodoh,mak tolong carikan jodoh untuk anak mak ni please orang nak menambahkan cucu mak dengan kadar segera perghhh....very desperado.

sebenarnya aku sangat jeles tiap kali aku balik kampung ada jer mak aku dok citer...

citer pertama
mak : eila saen mu hok dok skoloh dengan mu dulu beranok pulok doh...
aku:saen hok mano sor?
mak :tu la hok dok rantau panjang tu....
aku : ooooo.....

citer kedua
mak: eila saen mu hok dok ngaji skoloh ngan mu dulu nikoh dok ngandung 5 bulan.
aku :saen ore hol mano sor?
mak : hok dok kampung dalam tu la
aku :iyo ko takpo la dah jodoh dio emmmm....

penat aku dok dengar mak aku dok citer pasal kawan aku tapi aku dengar jer tapi dalam hati aku sangat jeles melihat kawan2 aku yang dah kawen serta beranak pinak apa nak buat jodoh belum sampai, tengah berusaha dan sedang mencari orang yang sesuai untuk dijadikan suami dapat suami yang baik budi perkerti  alhamdulillah..hehhehheh

kalau dulu2 aku selalu target aku nak kawen tahun 2012 kihkihkih tak lama lagi dah nak masuk 2012 dah pakwe pon belum ada lagi haram jadah la nak kawen 2012,tapi mana tahukan tiba tengah ronggeng2 kat pasar tiba2 terjumpe jodoh hahaha gedikssssss.....

                                                          sophie isabella yang comey lote




nota kaki busuk mu:
berdoa la semoga kita semua dipertemukan dengan lelaki yang baik dan beramal soleh.

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....