tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, July 5, 2011

stress...

asalamualaikum..

semenjak 2 menjak ni macam malas jer nak update blog,seminggu dua banyak sangat keje kena buat haru biru hidup aku stress pon mula mendatangi diri kepala aku mula berdenyut2 nyut...nyut...telan panadol pon x jadi penyelesaian masalah ni aku tido,sebelun tido kena buang sume masalah yang membelenggu kalau dok pikir comfirm x bleh tido.

semalam tiba2 jer bos panggil meeting,so aku dapat rasakan aura yang x baper bagus gerak hati aku kuat mengatakan someting wrong somewhere,betul ape yang aku dok rasa 2 teruk gak kena semalam tapi aku just let go jer buat jer ape yang bos nak,aku ni makan gaji jer so aku redha dan ikut jer kemahuan diorang!

susah nak puaskan hati orang,sume yang kite buat ade jer yang x kena sabar jer la,aku x tahu nak wat camner dah aku cuma mampu berserah ayat cam jiwang jer haktui,aku sebenar dah bosan keje dengan akak aku ni aku nak resign tapi pikir balik kesian lak xde staf kan susah lak banyak benda kena pikir pening aku.

semalam benda yang aku paling x bleh blah die dok bandingkan staf baru 2 dengan aku,iyer die memang bagus aku akui sendiri ler,die memang rajin aku ni pemalas,malas2 aku keje aku aku siapkan tanpa bertangguh,tapi xsoh la dok bandingkan aku dengan die aku tahu die 2 staf kesayangan bos ok fine ade aku kesah!

satu lagi yang aku x bleh blah ade ke patut suruh orang buat keje diluar kemampuan diri,aku x suke orang paksa2 aku,aku benci ok!bleh lak cakap aku ni x pernah nak improve kan diri sendiri sume orang nak mahu maju dalam kehidupan nak buat benda baru dalam hidup bukan setakat duduk melepak jer.

tapi benda ni x bleh buat secara drastik kena slow2,aku ni study bukannyer tinggi mana setakat spm jer,tapi aku ade keinginan nak berubah aku nak belajar benda yang baru dan nak improve diri sendiri!
tapi kemampuan seseorang tu ade batasannyer,selagi aku mampu aku akan buat kalau dah x bleh aku akan stop,mybe setakat 2 jer yang aku mampu,so pasni xde ler orang nak paksa2 aku,lagi pon aku ade impian aku sendiri aku xnak seumo hidup aku keje kat sini jer,aku kalau bleh suatu hari nanti aku nak bukak salun 2 la impian aku semenjak dulu lagi,aku harap suatu hari nanti aku dapat jadikan impian aku menjadi realiti insyallah korang doakan aku.

100 ekar tanah aku membebel malam ni bosan xyah baca hehe...ok bubye!

Add caption



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....