tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, July 9, 2011

hari jalan sesak sedunia...

asalamualaikum...
hari ni hari yang memenatkan dengan lambakan kejenyer dengan keadaan jalan raya x tentu arah penat giler beb,petang tadi sesedap jem roti kaya aku makan dok bersesak2 kat highway ni sume gara2 BERSIH ler bersih ler sangat,benda2 ni sume menyusahkan orang2 macam aku yang xde lansung kaitan dengan bersih.

sejam setengah aku dok makan jem bersalut kaya expired kat highway petang tadi,nasib baek keta aku auto kalau manual mau kematu kaki dok tekan klac tapi tekan brek lenguh gak kalau lama2,makanyer x sempat aku nak smyg maghrib ni sume ko punya pasal ler bersih terpaksa aku qada!

memang polis sapu bersih la dok wat roadblock dekat2 tol xde tempat lain ke diorang nak wat roadblock memang menyusahkan,habis sume jalan diorang dok tutup eeee...memang x patut!
aku nak pesan kat korang kot2 ler esok korang nak gi jalan ker nak gi dating aku cadangkan korang cancel skang gak sebab diorang dah cakap dah kat radio kalau sape nak kuar x tentu hala baek xyah!
kalau nak dating gak aku cadangkan korang kayuh basikal atau naik moto jer,atau pon dok umah jer lagi bagus dari kuar x tentu hala bersesak bagai!

ikutkan ati malas aku nak keje esok penatnyer nak bye nak tido.....kroohhhh

                            aku nak tido mimpikan Alex Pettyfer zzzzzzzz...ensemnyer

1 comment:

kalau korang rasa korang sweet sila komen....