tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, July 17, 2011

mood berpose mula mendatangi...

assalamualaikum...
mood berpose mula mendatangi diri tak sabar rasanya nak berpose sebab utama aku nak berpuasa pertamanya nak mengandakan ibadat nak pergi tarawih seronoknya,sebab kedua aku nak kuruskan badan harap2 berjaya la sebab tahun lepas aku tak berjaya turunkan berat badan hempeh betul ni gara2 sebulan bulan pose asyik melantik pizza jer ,ni semua gara2 abang ipar aku asyik mengidam nak makan pizza jer aku pon turut serta berjemaah makan pizza yang mengandungi banyak lemak serta kolesterol yang boleh menyebabkan kegemukan melanda.

disebabkan aku ni pemangsa western food yang paling agung abab ini maka dengan jayanya aku telah menyebabkan berat badan melebihi bmi oh....tidak aku harap semua orang yang tengah baca blog aku ni doakan aku kurus,sebab baju2 aku mulai mengecut dengan jayanya aku sebut mengecut sebab aku tak boleh terima hakikat bahawasanya aku gemuk!

aku juga tengah risau takut baju raya tak muat sebab awal bismillah aku dah tempah baju sebab aku taknak kalut macam tahun lepas dok risau takut baju aku tak sempat siap makanya tahun ni aku pergi tempah awal2 aku harap muat takut aku nak try takut baju secara tiba2 mengecut!

semalam aku cuba petua nak kurus yang diperturunkan oleh abang ipar aku lalu aku pon cuba buat,
dengan mengunakan buah kedondong campur asam boi lepas tu blend lantas aku minum dengan rakusnya dengan harapan berat badan aku kembali normal,harap2 menjadi ler petua ni!



ok bye.......

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....