tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, July 30, 2011

nak header baru!!!!!!

assalamualaikum....

hai uollss...yang sedang membaca blog aku.ade ker orang baca blog udoh aku ni,blog aku hari ni sedikit berwajah baru bersempena menyambut ramadhan hehhehheh....!!!!
sebenarnya aku nak header comey macam blog korang tapi aku tak baper pandai nak buat header jadah ni,ade siapa2 boleh tolong buatkan header khas untuk akak?????

kalau bolehkan aku nak header comey yang bergerak2 pastu gedik2 comey kan????macam blog yuyu comey header dia jeles tau....!!!!!ada ke siapa2 yang pandai buat header sebegitu rupa???kalau ada sila tinggalkan komen,nanti kita story ar baper nak bayar bukan nak free aku tahu zaman sekarang orang nak cari makan zaman duit ler katakan!!!!

orang kata ayeem ayam pandai buat header?????agak2nya sekarang ni dia ade terima tempahan buat header tak???


nota kaki busuk mu:
saya nak header baru sila bantu saya

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....