tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, July 31, 2011

club cari jodoh....

assalamualaikum...
 cubaan nak tido tidak berjaya,jadi keje aku malam ni belek2 blog orang,singgah sini sana bukak fb,masa aku dok gode2 fb tadi tetiba mata aku terpandang fb club mencari jodoh hahaha tak bleh blah kelakar siot...!!!


Description

Kelab ini khas untuk mereka yang masih bujang terutamanya,yang dah berpunya tidak di galakkan untuk menyertai kelab ini.Kalau korang bertemu jodoh di sini,tanggung la sendiri ya:-p
lawak gila baban kihkihkih jangan main2 ramai tau orang like2 tapi aku tak sebab aku belum desprate lagi nak berlaki,tapi nak bersuami ada la tengah mencari yang sesuai hahaha...
sebut pasal jodohkan,katakan la korang bertemu jodoh dengan lelaki 5 tahun muda dari korang,korang terima tak????
lelaki muda tu kata saya suka dengan perempuan yang lebih matang sebab nanti kawen pandai jaga anak hehhehheh
kalau perempuan tu monopouse camner pula,mesti dia cari lain maklum la dia kan muda lagi......
patut ker kita terima lelaki yang lebih muda dari kita sedangkan ramai lagi lelaki yang lebih  berusia...????
kalau perempuan tu pon suka dekat lelaki tu camner ekkkk?????
risiko hubungan tak direstu,tu memang comfirm tak belah laki belah perempuan,bercinta bagaikan nak rak akhir sekali terputus ditengah jalan sobsobsob sadis....

nota kaki busuk mu:
aku suka dia

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....