tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, June 30, 2011

terkezut dan terharu

asalamualaikum....lalalala saya sangat gembira rasa macam nak terjun dari bangunan 80 tingkat,nak lompat katak 1000 kali,rasa macam nak golek terguling depan orang ramai!x sangka abang ben ketak2 memilih aku blogger pilihan untuk ari ni,aku punya ar gumbira sampai nak taip entry ni macam terketar kelu tangan nak menaip kepala otak cam blur jap aku macam x caya beb pedahal aku baru jer start berblog follower pon x ramai tapi x sangka terpilih,korang jangan jeles lak hehhehheh...riak ler pulok hehe!

tapi saya nak ucapkan ribuan tenkiu ikan puyu kat abang ben,saya sangat terharu sobsobsob!
terima la serangkap pantun dari saya!

buah cempedak diluar pagar,
rumah abang ben ada pokok cempedak,
kalau abang ben orang yang pandai,
kalau saya salah tolong tegurkan.

perghh...pantun x bleh blah hahaha...saya bukannyer pandai berpantun ni main bantai jer  hehehe!

korang2 sume yang baru follow saya tenkiu ikan puyu i lap u all aku rasa nak peluk cium korang muahhhh...muahhhh hehehe jangan cakap aku gatal lak!



cakkkkk....bye korang tenkiu!

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....