tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, June 9, 2011

lelaki ini luahkan prasaan kat aku...

hehehe...tjk x bleh blah,tp btl ade sorang mamat ni tb2 jer meluahkan prsaan die kt aku tp bkn prsaan cinta yg terbuku atau tertapau pada aku tp prsaan pada die pd aweks die mula2 aku muskil gak asal die dok citer kat aku ekkk?padahal nk kta knl sgt x setakat knl kt fb selalu  gak aku dok chating ngan die aku ske chating ngan psl die ensem so bleh aku ayat2 die sikit tp malang s,kali bru nk buka langkah maju kehadapan die dh ade aweks adussshh..melepas xpe2 kumbang bkn sekor tp berekor2 sbb setakat ni aku x prnh lagi aku dgr kumbang dh pupus alam serba indah ni!

aku nk story kat korang kisah cinta yg sgt indah lagi sadis kalah citer nora elena tp laki ni x tergolong lelaki idaman cam abang seth...



                                                                            cantik ke i abang seth maluuuuuuuu......


lari tajuk lak citer die camni mamat ni die ade aweks tp awek die tua 2 thn dari die!
so aku ckp ler kt die,

ape masalah awk? rsanyer umo aweks awk ngan awk xde ler beza sgt 2 tahun ok la 2....
 aku tya lagi ke awak tkt aweks awk cpt monopouse?????hehehe slamber jer kau tya dimana sifat kemaluan ko eila!!!!


mamat 2 berkata2...


mcm2 yg sy pikir sy tkt klu famly die x dpt terima sy maklum la sy ni study lagi makan minum pon mak bapak sy tanggung,
saya takut mak bapak die x dpt terima sy sbb sy ni muda dr anak die!
saya takut nnt mak bapak die carikan jodoh utk die klu sy lmbt msk minang!
tkt?????melepas derrr..




aku lak berkata2!


awak bincang la ngan  aweks awk cakap ngan die yang awak ni siyes ngan die klu bleh loni pn saya nk msk minang.....


mamat 2 lak berkata2!


nnt la saya bincang ngan die saya xnk kehilangan die saya sayangkan die sy x bleh hidup tanpa die, bleh mati sy klu tb2 sy kehilangan die..!!!!
mati???jgn derr lu jgn wat bde gilo...


pergh...siyes giler mamat ni klu aku ler ble ade laki ckp camtu kat aku aku akan ckp camni kat die..
"B" I SANGGUP TUNGGU U WALAUPUN I KREPOT ATAU KERTU SEKALI PUN!!!!


aku berkata2!!!
nape awak citer sume ni kat saya?????ayat x bleh blah drama queen kah aku




die talk 2 me back hancur english aku 2 pentingnyer english education bab kata ucop wilcha
saya cuma nk pendapat orang yang lebih matang dari saya!
iyer aku mng matang tapi aku xske ble ade org ckp aku tua...


die berkata2 lagi!
camner saya nak berkomunikasi redah ngan aweks saya,
saya ni kasar sore kalah kak petir????


aku berkata2!!!
awak x bleh kasar p,puan x ske awak kena la romantik2 sikit romantik ok no romen2
dosa!awak kena jadi diri sendiri bukan kontrol macho semata2 nnt hancor!
perempuan ske klu laki camtu!
klu ade laki cam abg seth ok gak romantik i like...


die berkata2 lg!!!
saya rasa saya kena bincang ngan die cpt2 masa dh suntuk ni saya sayangkan die,
saya harap die memahami saya kan best klu saya ade awek cam awk senang kiro..
perghh tiba-tiba...




























































perghhhh...kalah 'doktor fadlun kamsun' korang rasa aku ni sesuai ke jadi pakar motivasi????
hahaha..
kata2 akhir dari saya fighting2 aja...aja...aja!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....