tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, June 17, 2011

ayah i lap u...

hari bapa jarang org dok kecoh2 kalau ari ibu sume kecoh,ari ayah dipandang sepi,nape ekkk?
ari ayah x meriah cam ari ibu aku tgk anak2 pon x berahi nak sambut,kalau ari ibu mesti skang ni dok sibuk plan ngan adik beradik nk beli hadiah ape kat mak,tapi ari ayah x camtu pelik2....!

xde ayah xde ler kite kat dunia ni, kadang2 kite pikir golongan bapak2 ni jarang memainkan peranan dalam mendidik anak2, sume jatuh kat tangan ibu,sbb 2 kalau ari ibu sume kecoh cam nk raya bagai!

ayah aku antara manusia kat muke bumi ni paling tegas dalam mendidik anak2 die,ayah aku garang ok masa kecik2 dulu aku takut sangat kat ayah aku sampai aku nk ape2 aku mst mintak kat mak aku,
sampai kadang2 aku pikir ayah aku x sygkan aku ker asyik marah2  jer!
tapi sebenarnyer ayah aku sygkan aku,aku dpt rasa aura kasih sayang tiap kali aku dekat ngan die,
tambah aku anak ank die yg last lagi ler die syg hehe...

tapi skang ayah aku x garang cam dulu dah maklum la anak2 sume dh besar,sampai cucu2 die pon x takutkan die dah ler cucu2 ayah aku sumenyer buas serta ganas die tgk cucu die wat bising die wat slamber blue hippo jer,
kalau dulu pantang aku,abg2 n akak2 aku bising macam halilintar sore ayah aku sound ktorg sume kecut perot terus dok diam garang x garang ayah aku hehe...

walaupon ayah aku garang tapi aku tetap sygkan die die la hero die la segala2nyer bagi aku.
alhamdulillah ayah,mak serta akak aku dah selamat sampai kat malaysia,pagi td sempat ler jumpe diorg tapi jap jer maklum aku keje nyampah!ayah aku x bpr sihat teruk btl aku tgk die batuk ngeri beb harap pasni ok la n mak aku alhamdulillah sihat mgkn selama ni die asyik x sihat jer kat mekah allah bagi kesihatan yg baik!

untuk ayah ku tersyg selamat ari bapa n i luv u so much....muahhh...muahhh...
terima kasih sbb besarkan ktorg sume...


                     famly haji othman zakaria my beloved ayah....

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....