tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, June 3, 2011

iklan TNB yg melampau!!!!



hai askum uollssss!!!!
korang rasa iklan TNB 2 melampau x???aku rsa melampau kot ade ke orang gi sentuh menatang 2 masa tangan basah berair2 camtu cari nahas ler 2 silap ari bulan BBQ LER jwbnyer ,ari2 aku dok lalu kt sek 13.ari2 aku tgk cam pelik jer tiap kali aku tgk billboard ni x logik lak aku rsa!!!ape pendpt korang???
sebut psl TNB tariff elektrik naik lagi asal ler diorg ni sje jer nk beben rakyat cam org malaysia ni kayo2,
klu kayo cam pak arab kt dubai leh ler nk berlagak ni rata2 penduduk malaysia ni gaji cukup2 mkn jer termsk ler aku gaji ckp2 mkn jer nasib baik rumah x kena sewa klu x eeee....masak aku ngan ketanyer lg pening palo ambo xde keta ssh lak nk gi keje naik motor harap maklum aku x reti bwk motor aku reti dok blkng jer hehehe...
 skang ni aku dok risau tkt minyak naik lg perghhhh....mng masak lemak cili api aku harap2 x naik ler tolong ler wahai najib simpati sikit untk golongan gaji cukup2 mkn cam aku ni,xsoh ler dok banding2kn harga minyak kt negara org iyer...!!!!!!

say no 2 BN(barang naik)



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....