tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, June 15, 2011

cik abe saya kene belasah!

ngilu hati aku tgk cik abe aku kena belasah nasib baik x cedera parah,cedera pon xpe i tahu u buat sume ni demi untuk negeri kelate tercinta,tapi ape2 pon i rasa sedih tgk u kena bantai kt team perak td x ptt tau diorg belasah u camtu i tgk u sgt berdisiplin,sgt sweet n bersungguh2,nasib baik TRW menang malam ni klu x menang i lak gi belasah u hehehe...gurau jer i xkan belasah u paling2 i penampor sedas!

tapi i tgk malam ni u sangat bersemangat waja i rasa kagum n i rasa u sgt kacak malam ni mata i x bleh lari dari memandang tahap kekentalan u bermain bola,sangat berkarisma,tapi yang paling i sedih tgk daudsu la cian die main bola pon cam takut2 mybe die trauma kot tkt wat kesilapan sekali lagi,lagi pon ramai org dok salahkan die sbb die ler klate kalah piala fa ari 2 xpe2 abe daud fighting!!!!!

tapi i harap u terus menerus mempemerkan semangat kekentalan cam u main malam ni u buat kagum ok!
ni yang i sayang u lebih ni...!

cik abe saya yang kental n kacak!!!!!


muko abe daud hok frust nungging...siye dio!

ni anak sdare aku,ni adalah kesan daripada kekalahan klate ari 2 muke x bleh blah hehehe...


congrat TRW atas kemenangan  malam ni gomo klate gomo....
klate 1- perak 0

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....