tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, June 7, 2011

saya gumbira....

smlm aku kerinduan ari ni aku kegembiraan rsa nk loncat...loncat...nk golek...golek...pusing...pusing n jerit cam tarzan...
seminggu dh mak aku pergi jauh nun dimekah petang td die call aku rsa nk nangis jer ble dgr sore mak aku tahan jer  klu start nangis bleh banjir shah alam sob...sob..sob...!
da byk ari aku try call mak aku tp x dpt2 naik risau x sdp ati mcm2 ler rsa selagi x dgr sore die cam x senang ddk, iyer ler org tua kite, jauh lak 2 mcm2 aku pikir sihat x mak aku camner ler keadaan die sbb mak aku x bpr sihat ade kencing manis,ari 2 hampir2 die kne strok tp smpt bwk gi hospital alhamdulillah die ok sikit cuma x bleh jalan laju2,jln pon kne pimpin tgn die!
x sabar nk tunggu mak aku balik nk peluk cium mak rinduuuu...

mak n ayah saya dua2 saya rinduuuuu......

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....