tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, June 10, 2011

roti pon naik harga..

petang td tibe2 jer terasa lapar pastu aku menuju kedestinasi budget pebretku di7ELEVEN untuk mencari sesuap roti dan cekedish,aku ni mng regular customer kt 7ELEVEN 2 bleh dikatakan akak2 cashier,adik2 cashier n abg2 cashier knl aku,ade yg meluat ade gak yg ske ngan aku pasal ari2 dok gi c2 pttnyer diorg ucap tenkiu ler kat aku aku dh kayakan bos diorg btl x?

kalau lama aku x gi 7ELEVEN bdk2 2mst tya aku...
adik cashier: akak asal lama x nmpk?
aku: nape rindu ekkk?
adik cashier: hehehe ade2 jer akak ni.
aku: iyer akak mng sentiase ade cma kdg akak jd halimunan ko jer yg x tahu!
       perli aku ler 2

kite sambung citer petang td,aku kuar dgn semangat berkobar2 bwk duit sehinggit terus gi sambar roti pebret ku roti coklat jenama ape aku lupa inti die perghh bisa mencomot bibir anda sedap...sedap...sedap..
pastu aku pon bwk kat kaunter nk gi byr bwk kuar sehinggit bagi kt akak cashier 2 pastu akak cashier 2 pandang jer aku..

aku : nape kak?
akak cashier : roti ni RM1.10,dh naik harga ler dik!!!
aku : apeeeee....naik harga???asal lak naik harga?cam bodoh jer soalan aku
akak cashier : x tahu ler dik skang sume roti dh naik harga!
aku : ooo....camtu ekkk..

 aku pon korek2 poket suar nasib baik ade terselit 10 sen dlm poket klu x terpksa la aku merayu kat akak 2 kasi diskaun x pon akak belanja sy bleh hehehe....
x sgka aku roti pon leh naik harga klu dlu2 roti n maggi ni mknan ruji time2 kering tp skang x lagi maggi pon mahal skang ni satu peket ade ler 5 hinggit 6 hinggit baik beli beli nasi kyg pon kyg!x gitu yg berhormat???




No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....