tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, June 6, 2011

nape die ensem????

comey x die ni?????comey kn...kn...kn...alololo sweet giler aku rampok pic mamat ni kt fb,jahat x aku??? cikgu wafi sy mntak sori sbb curik pic cikgu sy bkn nk menderem cikgu sje nk promote cikgu sbb cikgu ensem gilerrr...hehehe..!nama mamat ni  wafi die cikgu ok klu ler aku jd anak murid die sah2 aku rajin luar biase n comfirm aku x poteng class kah...kah...kah..! umo die 27 thn asal ganu,nk kenal die leh add fb die korang cr sendiri cr ler smpi lebam kt fb nnt!

ni sorang lagi jejaka ensem ni aku x rampok tp aku cilok baekkkk punya,ensem kan die muke die iras muke mamat korea ni x caya korang tgk sendiri...
aku bagi pic dr sisi jer aku tkt korang jth cinta kt die nnt!!!!die ni pn ade fb gak korang cr ler smpi lebam hehe...
sama x muke diorang samakan ade iras2 gitewwww...comey anak sape ler 2????
nama mamat ni sheikh razif pak sheikh rupanyer ptt ler ensem umo bru 21 thn asal kota bharu klate ore klate kito demo bijok2 aku pon mengedikss ler tya mcm2 siap tya awk ni ade darah keturunan cina ke?pas2 die citer ler belah atok die org thailand teruja i sbb nenek i pn asal thailand gak org x tya pon aku ckp kih...kih...kih..... , mula2 aku nk ngorat die aku tya la umo bpr,die ckp 21 ceh... bru 21 rupanyer potong stim tul,die siap ckp lg ngan aku  laki umo 21 thn dh matang tang mna matang cer citer sikit????tp skang kn trend p,puan couple ngan laki muda nk cuba try test ler ape rsanyer couple ngan anak ikan hahaha....gilerrr heh...heh...heh..







































meroyan lak aku mlm2 buta ni...!!!!jga2 sume aku adalah adelah pencinta laki jambu awas kemungkinan aku tulis e3 pasal korang ngeh...ngeh...ngeh jgn mare!

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....