tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, June 27, 2011

pengaruh shawl!!!!!

shawl mng jadi rebutan dan sebutan dikalangan anak2 dara serta mak2 dara masa kini,
macam-macam jenis shawl yang ade kat pasaran skang ni,kalau dulu-dulu shawl lansung  x glamer
bleh bilang ngan jari baper kerat sangat ler yang pakai shawl tapi skang hambek ko sume gile pakai shawl termasuk ler aku,macam-macam fesyen tudung dah aku cuba ternyata aku serasi bersama shawl heheheheh...

tudung pertama yang menjadi pilihan hati aku masa dulu2 course off ler tudung bawal masa 2 tudung bawal perghhh...meletop-letop dgn jayanyer tapi skang sumenyer tinggal kenangan dah jadi hiasan almari dh, tiap kali aku pakai tudung bawal  aku rasa semak n tiap kali aku pakai aku rasa x selasa x tahu ler nape kena tiup angin jer mula ler die buat hal kelepek sini kelepek sana rimas aku tapi alhamdulillah aku x pernah pon niat nak freehair ni x kose akak....

                                         dulu saya meletop skang tinggal kenangan
tudung kedua idaman hati tudung ekin mawi glemer bagaikan dilanda demam af sume org nak pakai tudung ekin dengan harapan mawi akan terpikat ternyata cinta mawi hanya untuk ekin biar pon seribu orang pakai tudung ekin tapi dalam beribu 2 ekin jer nampak comey betul x...betul x....?aku suke pakai tudung ekin pasal senang cam time nk cepat ambek terus pakai,tapi tiap kali aku pakai tudung ekin aku rasa muke aku cam muke makcik bedah nape ekkkk????x sesuai mybe pastu terus aku x pakai n skang sume tudung ekin ni aku dah import balik kg n bagi kat bibik...!!!

                                             mawi milik saya kini dan selamanyer
dan skang tudung idaman hati kini dan selamanyer of course shawl,macam2 jenis shawl aku ade yg kedut2 yang x baper nak kedut2,chiffon,jersey,shawl yang ade batu gabak kat hujung 2 pon ade tapi shawl 2 kan bahaya wokkk klu kena kepala orang mau koma sebulan hehe nak pakai make sure xde orang kat sebelah korang,

                                               cun melecun ko ado??????
skang ni aku tengok anak2 dara serta mak2 dara sume dok giler pakai shawl satin,hannah tajima ler konon,hannah tajima pakai cun tapi aku tengok sesetengah yang pakai ala hannah tajima dah macam kak nab nak gi bendang pon ade,nak pakai ala2 hannah tajima kena gak tengok muke kite samada sesuai ke x, klu x comfirm sijibik kak nab nk gi bendang,korang dapat bayangkan x rupa kat nab camner try pejam mata n pikir camner rupa kak nab 2....hehe

                                         2 die kak nab kite siap pakai heel bagai 
x silap aku shawl ni start glemer disebabkan oleh yuna, start dari situ ler shawl ni glamer sume nak jadi cam yuna pakai tudung macam yuna gaya pon dah macam yuna pakai jacket, pakai suar ketat2,kalau bleh muke pon nak comey cam yuna hebat x hebat pengaruh yuna,kirannyer yuna ni leh dijadikan ikon fesyen muslimah masa kini,disbbkan die ramai anak2 dara yang freehair tutup aurat bagus ler 2!tapi jgn ler korang tutup aurat disbbkan fesyen atau trend semata2 ape kite buat adalah kerana allah dan tuntutan agama korang kena igt 2....!!!!

                                         korang suke style saya tiru ler yuna x kisah pon


                                  cam hannah tajima ker or cam hantu kak limah???????






skang dalam otak aku pikir nak beli shawl 1 kontena nak buat koleksi sambil2 2 leh jual,shawl satin kan ngah hot skang ni beli kain satin kat nagoya potong2 jahit tepi n jual agak2nyer laku x?????



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....