tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, August 21, 2011

berbuka ramai2 best

assalamualaikum...

apa khabar semua harap2 semua orang dalam keadaan sihat walafiat,kalau ada yang tak sihat tu cepat2 la jumpa doktor.tak pun maman ubat kalau malas makan ubat tahan sakit sampai lebam,ada kot orang takut makan ubat,takut jumpa doktor macam la doktor tu nak makan dia(dia itu adalah aku yang sangat gerun nak jumpa doktor sengal)


hari ni aku ramai2 buka pose dengan adik beradik terchenta bukan selalu boleh kumpul ramai2 masing sibuk mengalahkan pm,seronok kot buka pose ramai makan pun berselera,bertambah2 tak pernah2 makan bertambah malam ni bertambah hancus diet program.

aku ni tak abis2 dengan diet kurusnya tak habuk pun tarak berat badan mantain buncit,camner buat tu tak lama lagi nak raya balik kampung nanti mesti ada orang cakap...

                 'woi asal ko gemuk???'
               
mak aku mesti cakap camni...

                    'asal anak mak tambah2 gebu ni???'

gebu pun gebu ar asalkan aku sihat udah ler,aku rasa time raya nanti mesti aku lagi gemok hari raya hari untuk makan setelah sebulan berpuasa mau tak naik berat badan,dah ler nanti banyak jemputan orang kawen aisey man comfirm hancus diet program aku.

tinggal baper hari lagi kita nak raya,sedih lak rasanya tak lama lagi ramadhan akan pergi jauh meninggalkan kita panjang umur jumpa lagi tahun depan insyallah...
sebenarnya aku dah tak sabar nak balik kampung seronoknya,sebab tahun ni semua adik beradik aku balik tak sabar nak terkinja2 dihari raya..hehe

ok bye




nota kaki busuk mu:
asal nanu bahruddin pegang anjing mng hanjen ar ko...



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....