tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, August 8, 2011

terawih paling lama abad ini...

assalamualaikum....

alhamdulillah dah seminggu dah kita berpuasa,rasa sekejap jer tak lama lagi dah nak raya dah tak sabar raya,hari ni juadah berbuka ala2 orang france sebab i makan spagethi natang ape ntah akak aku buat sedap gak betul ker aku eja spagethi????

kita berbalik pada tajuk asal kita iyer citer bab2 makan sebulan puasa belum tentu habis,aku nak citer ni pasal terawih mak aiii punya ler lama terawih malam ni,siap dengan tazkirah bagai,aku tak kisah kalau dia nak buat tazkirah yang aku kisah lama sangat ler sampai sejam lebih kematu montot,makcik2 semua dah tersenggut2,aku pun macam makcik2 tu gak tersenggut2 macam gajah!

sepatah haram  pon  otak aku tak dapat detect ape yang ustaz dok pung pang pung pang...mula2 macam bersemangat nak dengar lama2,aku rasa macam nak bangun nak tanya ustaz tu,ustaz agaknya2 tazkirah ni sampai sahur karang ker?????kan orang cakap aku kwang ajar lak,skang ni aku macam kurang ajar ker?????lantak ar...



                         gambar hiasan semata-mata


nota kaki busuk mu:
ngantuk kroooohhhhh

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....