tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, August 28, 2011

selamat hari raya

assalamualaikum,...

entry last sebelum raya,buat sementara waktu blog terpaksa dilupakan sebab aku nak raya kebetulan kat kampung takde tenet.sobsobsob..

malam ni tepat pukul 9.00 pm,aku akan bertolak balik menuju kekampung halaman ke pasir mas kelate heeee...tak sabar nak jumpa mak ayah,adik beradik saudara mara sekelian alam,semaua orang dah berkumpul kat kampung tinggal aku jer yang masih terkebil2 kat sini.


malas dah nak taip panjang2 dengan itu aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kalau ada terkasar bahasa,terasa hati ke dan ter...ter...ter...lain2 aku hanya manusia biasa tak lari dari melakukan kesilapan...


selamat hari raya semua......


nota kaki busuk mu:
wei jangan main mercun

2 comments:

  1. baa~ CAK!!

    roy rasa roy sweet.. jd roy komen.. haha

    pic header tu!! err ("-_-)

    selamat hari raya!! :)

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....