tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, August 5, 2011

gastrik melanda!!!!

assalamualaikum...

benda yang paling aku tak ingini telah terjadi gastrik menyerang sistem usus aku,sakit tak payah cakap, rasa macam lembik semacam jer hari ni nak gerak pon tak boleh asal aku gerak jer rasa macam nak muntah so aku  membuta dengan jayanya walaupun masa tu waktu keje!!!!

jangan kata aku ambek kesempatan membuta memang hari ni aku tak baper sihat walaupun aku sakit,aku tetap teruskan perjuangan untuk meneruskan ibadat puasa,ikutkan hati memang aku nak buka tapi rasa rugi la pula so aku teruskan walaupun perut aku bergelodak macam gunung berapi yang nak memuntahkan larvanya.

semalam aku ada tengok berita pasal orang kena kerap 15,ya allah zalimnya umat manusia mana ler tu yang tak berperikemanusian kejam nak mampos,lepas tu tadi aku baca dekat paper polis cakap kemungkinan besar mayat tu,mayat seorang wanita dan kanak2,lepas tu satu lagi kena bunuh gak timbalan pengarah jabatan veterina,rumah dia kena pecah masuk motif ntah tak tahu pelik kan????? sanggup diorang ni buat keje2 terkutuk dbulan mulia ni,sama2 kita doakan semoga pembunuh mereka ni dapat ditangkap dengan segera.


nota kaki busuk mu:
harap2 esok dapat berpuasa dengan jayanya insyallah....

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....