tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, August 1, 2011

selamat bersahur

assalamualaikum



sahur pertama untuk ramadhan pertama,lauk simple jer daging bakar dengan telur mata bufflo cair loleng sedap walaupun lauk simple jer,korang sahur makan ape tadi????hah maggi?????maggi mana kenyang, kan tak pasal2 ada orang tak puasa hari ni tak baik tau.

macam biasa tiap kali bangun sahur mata ngantuk bagaikan burung unta, burung unta tido ker????rasa macam mata ni kena gam dengan gam UHU nak telan nasi pon rasa macam tersekat dekat tekak,hari ni aku cuti lepas subuh nanti nak sambung tido wah bestnya korang jamgan jeles aku tahu korang kena keje hehe...

dikala kita tengah syok sahur ada insan lain yang tengah berlapar,siankan???so dibulan ramadahan mulia ni kita jimat la sikit jangan ikut nafsu matenkedarah perut kita tau,so selamat menjalani ibadah puasa jangan poteng puasa tau sebab setakat ni aku tak pernah dengar lagi orang mati sebab puasa.

ok bye subuh dah masuk ni jom sembahyang pastu krooohhhhh hehe...

1 comment:

  1. bestnye sahoo, buke nnt lagi dble triple besh kan! slamat berbukee....

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....