tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, August 14, 2011

penat berjalan...

assalamualaikum..

hari ni penat sikit berjalan sini sana,terjah sini sana,singgah situ singgah sana tapi berbaloi dapat tambah follower,tapi takde makna gak follow jer tapi tak baca blog orang tu,betul2 tak?????sekali sekala apa salahnya kita baca dan komen blog orang tu rajin2 kan diri sikit nanti orang cakap kita sombong pula..

aku suka baca blog orang lepas tu komen dan aku tak pernah berharap orang tu singgah blog aku,sesetengah blog kita komen dia akan balas komen kita,sesetengah blog tu kita komen tapi dia no komen hehe...biase la tu tambah2 kalau blog tu,blog yang sangat ler pemes tak menang tangan dia nak reply komen beriban  mau kematu jari jemari kontot...

saya moksu eila ingin mengucapkan jutaan terima kasih daun keladi sebab sudi follow blog aku yang best ni hehe...best ler sangat tanpa anda siapa la aku,lihat la dunia saksi kan saat kegemilangan ini,rasa macam berucap menang award jer haha....!!!!thanks uollss i lap u u lap me

                           gambar hiasan semata-mata 


191
no bertuah agak2 kalau main no ekor boleh menang tak??????

 ok bye

nota kaki busuk mu:
follow la lagi ramai2 haha

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....