tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, August 22, 2011

dia ni peminat setia nanu ker????

assalamualaikum..

aku tak sure samada mamat ni peminat nanu ker apa,aku ada ar letak pic nanu pegang hanjeng tu kat fb dan dia ada komen ler kat aku punya fb,poyo kot macam alim sangat,mungkin juga dia ni terlampau minat kat nanu so dia tak bleh terima kejahilan yang melanda artis2 malaysia ni dia siap cakap camni...


pegang anjing tak salah dari segi agama kalau kering vs kering tak membuatkan dirinya murtad so fikir2 la nah...sedapp kate kat orang nie



aku tahu kita boleh pegang anjing tu masa tangan kita kering masalahnya ko sure ke tangan ko tu kering,ada ker kat fb tu aku cakap yang nanu murtad tak kot yang mamat sekor nak emo2 pehal lu derrr,lu tak suka fb gua toksoh nak add2 gua tak rugi kot...


tiba2 aku pula emo kihkihkih...


No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....