tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, August 4, 2011

tanda2 boifren korang berpuasa

assalamualaikum..

hai salam ramadhan semua,tiga hari dah kita berpuasa setakat ni alhamdulillah takde lagi halangan mendatang untuk meneruskan ibadat puasa serta terawih terasa nikmat dapat mengerjakan amal ibadat dibulan mulia ni!!!macam ustazah aku malam ni bulan puasa kita kena muslimah sikit hehe...

tuan2 puan2 kita kembali ke tajuk asal kita iya tanda2 boifren korang pose kalau die takde tanda2 ni maknanya dia tak puasa...hikhikhik gelak gedikkk

#sangat alah dengan buku atau majalah atau iklan banner yang mempunyai gambar masakan,
  tengok budak kecik makan aiskrim pun boleh mengakibatkan buah halkumnya naik turun.

#kalau pegi bazar ramadan macam2 yang dikatanya nak makan,sangat ketara menunjukan rambang matanya      
  melihat makanan.

#cuba cium bau mulutnya tapi jangan sampai dia perasan pulak,ada iras2 bau bangkai bewak atau senang
  citer bau busuklah,tapi jangan cium lelebih pulak...dengan korang sekali batal puasa kang.

#korang cuba buat kerenah memacam,kalau sebelum-sebelumnya dia sangat tak kisah dengan perangai
  ngengada korang tapi kali ni dia macam nampak kurang kawalan aje.

#suruh dia buat pilihan sama ada pilih korang atau ais batu campur(abc)atau ayam tandoori atau ikan bakar
  dan korang merupakan senarai terakhir pilihannya pada masa tuh..sah dia sedang berpose.

#beri dia masa sploh minit untuk mengambarkan diri korang.kalau katanya muka korang macam buah
  epal,bibir merekah seperti pulut udang dikopek,alis mata laksana jurai laksa,hidung terletak bak ayam
  panggang golek,apa lagi nak dikata,siyes dia posa la tuh.


nota kaki busuk mu:
terpulanglah kalau ndak percaya dan tak kisah pun kalau ndak percaya ikut sukalah....

1 comment:

  1. hahaha...sy nk try la..haha..walaupun tw dye pose..huhu =]

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....