tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, August 2, 2011

hari kedua berpuasa...

assalamualaikum....

hai korang,hari kedua berpuasa rasanya sangat luar biasa,tiba rasa nak nyanyi lagu shahir luar biasa suara....wowowooww....takyah nyanyi sumabangsih!!!!

aku tak tahu apakah ini dugaan bulan puasa atau pun aku ada masalah psikologi,tiba2 jer pagi2 buta lapar tahap tapir berserta dengan angin kuskuskus membuatkan perut aku berisi dengan angin sepanjang hari dan hari ni agak memenatkan,tengahari buta dengan cuaca panas tahap tenuk aku terpaksa keluar pergi ambek barang sampai hati bos tak cian ker kat saya panas woooo..dah la jalan jem dahaga omd!!!!!

sampai2 jer butik terus aku terlentang dengan  kadar segera,tengok air lonkang nampak macam air coke sedapnya,dugaan2,sumpah aku taknak kuar tengahari lagi tapi kalau dah arahan bos terpaksa la buat, kan tak pasal2 dia cop aku ni pemalas ni nasib jadi kuli orang.

harap2 esok semuanya ok dan harap2 gastrik tak menganggu ketenteraman hidup aku,tak sanggup kot kalau kena gastrik sakit terguling2 rasa perut kena rodak dengan pisau 80 kali secara bertubi2 dan kalau boleh sepanjang ramdhan ni aku diberi kesihatan yang baik no more demam no more gastrik peace no war....

ok bye


nota kaki busuk mu:
buka puasa hari ni dengan keropok ikan cicah sambal sedapnya

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....