tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, September 19, 2011

pakaian tradisional korea 'HANBOK'

assalamualaikum...

disebabkan sekarang aku dilanda sindrom aku nak budget korea,aku nak citer pasal pakaian tradisional diorang atau dipanggil hanbok ,siyes cantek,sopan,manis,serta sejuk mata memandang,memang kalau diorang pakai makin terserlah kecomelan orang2 korea ni.

kalau la ditakdirkan aku pergi korea comfirm  aku rembat satu buat kenang kenangan,kot2 ler tiba2 company buat dinner bleh aku pakai haha...tak sesuai kot!agak2 bila aku bleh pergi korea teringin nak pergi,aku nak mintak tolong korang klik2 kat tabung nak gi korea tu penuh tabung tu boleh ar aku tempah tiket haaa...berangan lagi!


cantek kan sopan jer...


alolo comeynya anak sape la ni...


siyes cantek menawan kalbu ku...


time kawen diorang pakai hanbok makeup ala2 cibi maruku chan heeeee




nota kaki busuk mu:
agak2 kalau aku pakai comey tak????

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....