tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, September 15, 2011

sape mamat ni?????

assalamualaikum...

aku sebenarnya teringin nak kenal pemilik suara yang best ni,best kot suara,suara dia buat aku tak tido malam aku rasa macam terbuai-buai rasa nak terbang naik kelangit berjumpa dengan beliau heeee.....jiwang tiba2!

sebenar aku kagum dengan bakat beliau agak2nya mamat ni ada blog tak???kalau ada blog boleh aku follow2 siyes aku dah jatuh cinta dengan suara dia dah pandai main gitar eeee....seronoknya tetiba nanti aku ada pakwe pandai main gitar pastu dia nyanyi lagu untuk aku tiap2 hari comfirm aku jatuh cinta dekat dia tiap2 hari!!!!haha

jom layan video kat bawah ni comfirm gadis2 gedik dengar tak tido malam

                cinta tak bersyarat...cumi cover

              menyesal cumi cover


Naff-Kau MAsih Kekasihku cumi cover





nota kaki busuk mu:
jatuh cinta lagi,lagi2 ku jatuh cinta bluekkkk

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....