tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, September 7, 2011

kembali senyum : )

assalamualaikum...
hukhukhuk...dimulakan dengan batuk2 miskin setelah lama blog ini tidak disenyawakan akhirnya aku kembali,disaat ini aku demam,demam raya terlebih makan ketupat la gamaknya,atau aku mememang ditakdirkan untuk demam tiap2 kali raya keadaan ini mensepoilkan mood aku untuk beraya dan merayap diseluruh pelusuk kampung ku mengharapkan orang bagi duit raya tapi itu hanya angan2 kosong..

nak cerita pasal raya setahun tak habis tapi yang paling penting raya tahun ni memang terbaek,termeriah,tercanggih,tercun dan terdiva abab ini,tak dapat digambarkan dengan perasaan zahir dan batin adik beradik berkumpul ramai2 mau tak meriah.seronok kot,tapi yang tak seronoknya mak aku tak baper sihat sobsobsob...sedih aku tengok dia,aku suruh dia pakai baju raya pun taknak dia cakap tak larat...

tapi kami adik beradik sedaya upaya hiburkan mak aku walaupun dia tak sihat,apa yang dia nak makan ktorang adik beradik gotong royong memasak mak aku cuma jadi mem jer arahkan kami adik beradik maka makanan penuh satu meja,tapi malang sekali aku tak sempat snap satu pun gambar sebab aku sibuk melantak hahaha...makan itu nikmat tapi gemuk tak baper nikmat..


         terserah kedivaan disitu disaat ini aku budget jadi model la konon haha












nota kaki busuk mu:
pokok itu berjaya menutup keboroian perut  ku

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....