tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, September 10, 2011

cerita pasal raya

assalamualaikum..
 hai masih lagi dalam mood raya tak puas lagi beraya bersuka ria dan makan2 ria,tidak dapat dinafikan aktiviti aku dihari raya adalah MAKAN iya aku suka makan tapi aku tak suka bila orang cakap aku gemok,masing2 abang2 aku akak2 aku dok kutuk woi ko dah gemok,,,mencik...mencik..

time raya aku tak dapat nak kawal nafsu serakah aku dari melantak dengan rakusnya sampai mak aku pun jadi pelik asal aku makan macam setahun tak jumpa makanan kalah orang kat somalia,aku sendiri pun pelik dengan diri aku sendiri asal aku makan banyak,sekarang ni aku dalam proses DIET heeee...diet la sangat dah ler kat umah makanan banyak!

sekarang ni aku nak citer pasal raya,opkos la raya kali ni best pasal adik beradik aku semua balik,selain dari seronok berkumpul ramai2,opkos seronok dapat makan ramai selain makan ramai bergambar ramai2 tak tergambar keseronokannya rasa nak lompat kan orang kata aku buang tabiat lak.

macam biasa pagi raya kami sekeluarga ramai2 pergi sembahyang raya lepas sembahyang raya pergi ziarah  kubur arwah nenek terchenta mmmmm...rindunya kat arwah nenek,balik dari ziarah kubur nenek salam dengan mak n ayah pastu dengan adik beradik n anak2 buah aku berderet tu masing2 tersengih2 nak duit raya la tu dah tau dah...

  tu dia famly aku ramai tak alhamdulillah semua subur insyallah tahun depan bertambah lagi cucu

         bonda terchenta mantain cun

harus la mengedik dihari raya bersama anak buah tersayang

mereka2 yang budget KL GANGSTER


lagi budget KL GANGSTER

bersama2 kakak2 terchenta semua mantain CUN....

             sekali lagi mengedik....

bobo pun balik kampung gak heee...sayang bobo

mak dan ayah ku bersama menantu2nya

             wei aku pun nak raya gak...

akhirnya beliau dijadikan santapan kami sekeluarga....




nota kaki busuk mu:
indahnya beraya didesa

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....