tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, September 14, 2011

ana suzana follow blog aku....

assalamualaikum..

hai semua sihat ker,aku jer tak sihat batuk selsema tapi alhamdulillah dah ok sikit cuma suara tiba jer tukar serak2 gergasi sampai ada sorang kawan dia call dia tak cam suara aku boleh lak dia cakap  aku suruh orang lain menyamar jadi aku ngok ngek giler mamat tu....

sebenarnya hari ni aku exsited sebab ada sorang akak tu aku minat giler kot dengan dia,selalu baca blog,selalu ternanti2 dia update dia punya blog hari2 aku bukak blog dia tapi aku jarang komen,tapi baca tu memang selalu boleh dikatakan hari2,tup...tup...tup  hari ni dia follow blog aku rasa kembang semangkuk mekasih akak sudi follow blog kita....

dulu kan aku tak pernah fikir nak berblog bagai.aku rasa aku ni bukannya berbakat sangat dalam bidang tulis menulis ni,semenjak aku baca blog akak tu terus aku rasa macam nak ada blog sendiri,aku seronok sangat baca blog akak tu.dia citer pasal famly dia happy jer,anak dia pun comey geram nak gigit haha.....

tiap kali aku baca blog akak tu aku selalu berangan aku nak jadi macam akak ni,sangat hebat menguruskan rumah tangga lepas tu sempat lagi  update blog,dan aku rasa kak ana sangat comey KAK NAK SIGN
heeee....

kak tq ekkkk...sudi follow blog saya...heee





nota kaki busuk mu:
wei klate kalah asal last minit baru nak turunkan cik abe aku cis...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....