tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, September 11, 2011

calon-calon keluarga mithali aidilfitri 2011

assalamualaikum...

hai korang cis macam gedik jer hikhik...gelak pun ala2 gedik hikhik....terlebih makan lontong kot,seronok betul hari ni balik2 jer bibik masak lontong perghhh heaven kot makanan peberet aku,esok cuti boleh la aku melantak bila masa la aku nak diet..

hari raya harus la ada calon bagi keluarga mithali antara calon-calonnya adalah:


famly kakak sulung aku norhasimah dan suami abdul kadir bersama 6 orang anak mereka,suami akak aku ni polis tengok misai le beb alhamdulillah anak semua dah besar kalau berjalan dengan anak sdara aku mesti orang ingat pakwe aku cis jatuh saham...

akak aku yang no dua soria dan suami azroei dan anaknya nurcamelia yang tengah bad mood orang nak ambek gambar dia nak nangis .....

akak aku yang no tiga salmah dan suami sudin bersama tiga anaknya dua kumbang dan sekuntum bunga,bunga tersebut selalu dibuli oleh abang serta adiknya anak kesayangan abah dan agak manja...

abang aku yang no empat amir saifudin dan isteri rohayu dan tiga puterinya dalam perut coming soon heee..

abang aku yang no lima burhanudin dan isteri hasmah bersama dua orang puterinya yang comey..

ni antara mereka2 yang sudah berkeluarga calon2 yang belum berkeluarga ehem...ehem dan sedang mencari adalah:

akak aku yang no enam masih single ok heee...

abang aku yang no tujuh single gak nak kenal ker????

ehem...ehem...calon akhir yang masih lagi single pemilik blog ini heeee...gedikssss...



nota kaki busuk mu:
saya sayang famly saya

4 comments:

  1. waaa.. rmainya anak sdare.. edi bru ada 2 anak sdare..

    ReplyDelete
  2. iela ada iras zizie ezette mmng suit lah ngan ramizul nyeh3X ;P

    ReplyDelete
  3. iya ker muka sama cam zizie ezette??klu ramzul nak pe salahnya hehe...

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....