tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, September 24, 2011

berangan itu indah

assalamualaikum..
hai semua aku masih disini meneruskan sisa hidup alhamdulillah allah masih panjangkan umur aku,
tadi aku baru jer lepas tengok bola klate lawan johor fc so keputusannya adalah seri 1-1 ok la tu,tapi sedih sikit sebab tak dapat tengok cik abe saya main bola rindunya nak tengok wajahnya yang kacak lagi menawan hehheheh...gatal!

berangan itu indah lagi berahi,indah bila angan jadi kenyataan tapi setakat ni angan2 aku alhamdulillah dah termakbul rezeki allah namanya,macam korang semua tahu aku sangat berangan2 nak pergi korea tapi entah bila jadi kenyataan tapi angan nak pergi bali insyallah tahun depan yahuuuuu tak sabar tengah membilang hari dan waktu.

dulu aku selalu berangan aku nak pergi phuket nak lepak2 nak round2 nak joli sakang lepas tu nak naik cruise akhirnya tahun ni dapat juga pergi phuket seronoknya rasa nak lompat pagar lari tanpa berganti2,pergi phuket best yang tak best orang phuket menyampah giler aku dengan orang thai ni perangai macam shit rasa nak lempang sekor2 tapi yang lain ok tempat dia mak aiii giler best seperti disyurga

              aku sedang berangan jadi wanita terkuat dialam fana ini di james bond island

bila sampai james bond island haruslah korang ambek gambar seperti yang tertera diatas haha...

selain berangan nak pergi korea,aku berangan nak jumpa cik abe aku yang kacak lagi tuff kahkahkah mesti korang meluatkan tak abis2 gilakan siramzul tu haha,aku memang gila pun gila2 remaja,remaja la sangat sekian episod merapu meraban aku untuk hari ni esok merapu lagi bye..


nota kaiki busuk mu:
nak mimpi dia lagi la malam ni

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....