tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, September 12, 2011

hwanjini

assalamualaikum...

semenjak akhir2 aku asyik mashik dok layan drama korea lepas satu,satu aku dok ngadap drama korea,benda ni dah jadi hobi baru aku selain daripada aku dok ngadap blog lepas tu baca blog korang,aku suka baca blog orang,orang jer yang tak suka baca blog aku huhuhu...

semenjak dua menjak ni aku asyik dok ngadap drama korea ni
best kot citer ni sedih macam citer romeo and juliet sobsobsob kerana perbezaan darjat diorang ni tak boleh bersama,perempuan tu penari,lelaki tu anak pegawai kerajaan,sakan diorang ni dok bercinta tapi dihalang oleh mak bapak laki tu,best wooo...citer ni tak rugi kalau tengok.

hero dan heroin dia pun comey biase la orang korea kan comey2,custom diorang dalam drama ni pun cantek aku dok berkenan dengan baju tradisional orang korea ni cantek kembang2 semangkuk gitiewww..

ni la hero dan heroin drama hwanjini sama cantek,sama comey,hero dia nama jang jung seuk,heroin dia nama ha ji woon,scene ni diorang malu2 kucing gitieww maklum la first date heee...

lihat la saksikan kecomelan hero dia cam nak cubit2 jer pipi dia cute giler...

heroin dia pun cantek ayu lemah lembut jer dia dalam drama hwanjini ni..

sebenarnya aku belum habis lagi tengok citer ni saja nak promote best kot citer dia tak sabar nak tengok citer ni sampai habis,tak silap aku hero dia mati mesti sedih giler...ok la bye nak nak layan citer ni sambil tu boleh layan emosi heeee..



nota kaki busuk mu:
nape orang selalu cakap laki korea ni ramai yang gay???

2 comments:

  1. http://wanwidget.com/
    owh minat kat citer korea yer, hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...minat giler nasib ar belum giler lg...

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....