tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, September 22, 2011

beli la barangan buatan malaysia

assalamualaikum..



anda dah baca novel ini kalau belum baca sila beli dengan segera dikedai2 buku jangan pula korang pergi beli kat kedai pajak,ternyata novel ini sangat menarik tertarik ko memang class acik lana,best wooo novel ni tiba2 aku rasa jatuh cinta dengan hero dalam novel emmm...ensemnya dia!!!kalau korang nak baca novel ni free boleh la korang pergi terjah dekat blog penulis novel ni tapi jangan harap la dia nak upload semua citer dalam novel ni so nak puaskan hati ada baiknya korang pergi beli...sokong la barangan buatan malaysia tiba2!!!

novel seterusnya aku nak review novel kat bawah ni



yang ni novel terbaru penulis tersohor malaysia idola aku aisya sofea tapi novel uda dan dara ni kureng ler
jalan citer dia diawal2nya agak boring tapi best gak,beli jangan tak beli!

Kurela-Cinta-Ini-Bertamu
novel ni pun best memang bulan ni pipis poket aku dok beli novel tapi takpe yang penting puas dan semua novel yang aku beli memang TERBAEK dari ladang ternakan lembu,sesiapa yang tengah boring  tu boleh la pergi beli novel ni atau pun nak jimat pinjam dekat jiran sebelah,aku trauma nak bagi orang pinjam novel dekat mereka2 itu,mereka2 itu tahu pinjam jer nak pulangkan harapan tinggal harapan ler!



nota kaki busuk mu:
adakah aku ini sangat jiwang????

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....