tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, September 17, 2011

berdebar2 jantung ku....

assalamualaikum...

tadi kan aku ada jengah blog sorang aweks tu,lepas tu aku ada baca pasal entry ni takut dohhhh...lepas baca terus jantung muslimah aku tak keruan,cuak,tetiba rasa nak pengsan,nak pitam dan hampir2 kena heart attack pasal heart attack tipu jer tapi jantung aku dup dap...dup dap sampai loni...

para2 wanita harus baca entry ni untuk peringatan susah juga jadi perempuan banyak ancaman sejagat,so sebagai wanita kita kena pandai jaga diri sendiri sentiasa peka keadaan sekeliling kita dan kena lebih berhati2.

jenayah akan berlaku dimana2 sahaja dan penjenayah memang tak memilih mangsa so beware.terutama sekali wanita....tak  boleh taip panjang jantung tak stabil eeeeeeeeeeeeeeeee....takuttttttttt!!!!

korang kena baca ENTRY NI,KENA BACA TERUTAMA WANITA....






nota kaki busuk mu:
semoga aku dibawah lindungi mu ya allah

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....