tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, September 23, 2011

kepenatan

assalamualaikum..

hari ni hari jumaat,hari ni hari jumaat hari yang sangat memenatkan fizikal dan mental aku,rasa macam nak tido dengan kadar segera merehatkan minda dan jasmani.

hari ni hari jumaat,hari jalan jem sedunia rasa macam nak hentak jer kepala dekat stereng tapi aku masih waras belum lagi tahap nak mencederakan diri sendiri tapi hampir2 la Tipu jer sayang kot kepala aku lama lagi nak guna..


hari ni hari aku sakit kepala yang amat disebabkan matahari telah menyilaukan pandangan mata aku maka secara tiba2 diserang sakit kepala yang kronik aktiviti aku dekat kedai adalah tido harap bos tak marah ngeee...
tapi keje yang berlambat berjaya disiapkan aku kan pekerja yang berdidekasi...

hari ni aku rasa macam nak telan panadol satu papan dengan harapan sakit kepala yang melanda ni akan hilang,esok takde aku lemau jer sepanjang hari,nak layan customer pun aku rasa malas,tak layan kan comfirm kena maki...indah sungguh bila dimaki dengan ayat siput babi!

banyak pula aku merapu hari ni ok bye...

                   tido nanti nak mimpi si dia la heeeee

nota kaki busuk mu:
tak sabar nak pergi bali tiba2

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....