tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, October 23, 2011

purple pun cun..

assalamualaikum...

pagi ni cuaca sangat indah matahari memancarkan cahaya oh silau gilos...tapi i suka,berserta dengan kicauan burung bunyi dia seakan2 angry bird pengaruh game asal tengok burung jer ingat angry bird....haru biru hidup kalau terlalu terpengaruh dengan mainan ciptaan manusia..

macam biasa tiap2 pagi kalau sempat la aku suka lepak king dan berjiwang sakang sorang diri lepas tu berangan putera raja datang meminang oh berangan lagi...sungguh kudus angan2 aku ni,tengah dok berjiwang sakang mata ku tertancap pada sekuntum bunga entah apa nama bunga ni lawa purple2 colour very cun..

             cantekkan bunga apakah ini kebetulan hari ni i pakai purple...


                                               wajah suchi dipagi hari wiweetttt.....


                                                    wajah ku yang kudus....emmmm...kudus la sangat




oh man semenjak bila gua  suka purple ni????selalu aku suka pakai colour hitam atau pun putih nampak sangat hidup aku ni tal coloufull,mulai hari dan saat ni aku bertekad nak mengcolourfullkan hidup aku pakai baju colorfull budget hot....hot...tapi yang pasti purple itu cun,entry panjang berjela sebenarnya aku nak cakap color purple cun jer sebenarnya kahkahkah....



nota kaki busuk mu:
oh saya rasa comey bila pakai purple...oh perasan

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....