tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, October 22, 2011

shah rukh khan ada filem baru

assamualaikum...

kepada peminat shah rukh khan aku la tu sekelian alam aku ada pengumuman penting srk ada filem baru uoolssss...i like....
macam best jer filem ni ala2 iron man,robot canggih kemain lagi,bila tengok thriller filem ni
macam terus nak terbang pegi mumbai...oh melampau ko!!!!

heroin dia kareena kapoor yang super duper hot,seksi meksi,cun melecun,putih gebussss...kalau laki tengok kompen meleleh....

aku rasa dalam filem ni diorang jadi laki bini kot,dan untuk pengetahuan semua budget untuk filem ni hampir mencecah RM100 JUTA patut la kemain lagi canggih mangis filem ni,tak sabar nak tengok lagi pun srk ni dah lama giler kot tak berlakon!!!aku rasa filem ni mesti meletop pong...pong...pong...over kemain aku cisss!!!!

satu lagi dia punya ost akon ko nyanyi patut la budget filem berjuta2 lemon artis yang terlibat semua meletup,
ost filem ra-one best tau rasa nak tergedik2 nak menari tak caya korang tengok video dekat bawah tu!!!!




ensem la srk ni asal dia tak tua ekkk????




nota kaki busuk mu:
aku memang suka tengok filem hindustan 

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....