tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, October 21, 2011

gua kepenatan

assalamualaikum...

hari ni hari yang memenatkan,seminggu dua ni aku agak2 buzy kebanyakan entry banyak cilok dekat fb sebab otak aku dah tepu tak tahu nak tulis ape,badan pun dah naik lenguh2 sakit2 belakang datang kembali oh tidak camno bak buek asal tiba cakap nogori pulok???

masa balik tadi masyallah betul2 memcabar minda dah ler hujan selebat2 alam siap dengan angin ribut,kilat pancar memancar guruh berdentuman gigil aku drive keta tadi dah mata aku rabun punya ar terkial2 aku bawak keta tadi macam baru dapat lesen lak drive pun slow2 kereta dekat belakang dok cucuk2 aku ada aku kisah yang penting aku selamat hujan lebat pun nak laju cissss....

rasa malam ni nak tido awal nak berehat esok kena buat stock take pula oh man i hate stock take,tak buatkan mau setahun bos aku membebel tu nasib jadi kuli orang harus menyiap keje dengan kadar segera!!!

bulan depan raya haji tak sabar nak balik kampung mak tunggu ore dehhhh....i lap u muahhhh!!!!






nota kaki busuk mu:
bye...... :)

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....