tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, October 12, 2011

keta gua kena sondol

assalamualaikum...

hari ni bangun pagi dengan semangat yang jitu walaupun lemau untuk pergi kerja,maklum la aku kan perkerja yang berdedikasi abab ini,kebetulan hari ni banyak kerja yang nak kena buat,pagi2 buta lagi pecut kereta pergi kilang kebetulan ada barang kena hantar,lepas tu aku blah dari situ terus memecut  ke highway menuju ke klang pula macam biase la pagi2 harus makan jem secukup rasa.

sampai klang singgah dekat SYABAS nak bayar bil air,masa tu berlaku kejadian kereta gua kena sondol,untuk pengetahuan semua zaman sekarang bukan setakat mcd jer ada drive thru SYABAS pun drive thru hebat betul zaman sekarang tak payah nak pergi kaunter bagai buang masa,lepas dah sattle bayar bil aku pun drive dalam kelajuan 20 kilometer persejam maklum la jalan sempit,masa nak keluar lorong aku berhenti la pandang kiri pandang kanan tiba2 kebabommmm..ada orang sondol bontot kereta kau cisss bedebah masa tu aku sikit punya panik,tiba aku terpikir balik asal aku pula panik bukan aku yang langgar bontot keta dia..

lepas tu ramai pakcik2,abang2 SYABAS datang interprem,diorang pung pang...pung pang mengalahkan aku bagus juga ramai orang dok backing hikhik..orang yang sondol bontot keta aku tak payah cakap muka dah pucat lesi dah,aku pun pelik macam mana la dia boleh pergi sondol bontot keta aku,aku syak  india tu tengah bergayut sebab masa dia keluar dia pegang handphone tak syak lagi.

tapi kesian keta aku rabak kot bumper lepas tu calar sobsobsob,dah keta baru huwaaaaaa.....lepas berdeskusi tepi jalan terus pergi bengkel,tapi aku tak puas hati sebab keta aku dah ada kesan calar punya ar aku jaga bagai menatang minyak yang penuh akhirnya jadi camni sobsobsob...malang sungguh nasib ku ini!huwaaaaaa......


nasihat untuk semua jangan bergayut semasa memandu









nota kaki busuk mu:
emosi gua tak stabil

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....