tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, October 18, 2011

nilai-nilai murni makin terhakis....

assalamualaikum..

dua tiga hari ni kecoh pasal budak yang kena gilis dengan van dekat pasar siyes masa aku tengok video tu aku nangis bagai nak giler tak dapat aku bayangkan macam mana la perasan mak bapak budak tu terutama sekali ibu budak tu,kaum bapa diorang cool sikit berbanding kaum ibu  sebab tu siapa2  tengok video tu terutama sekali kaum perempuan mesti nangis tergolek2..

yang aku sedih pasal budak tu lepas dia kena langgar tak ada sorang pun pergi tolong,orang2 yang lalu lalang dekat situ buat tak tahu jer bodo nak mampos diorang ni takde otak ke atau orang2 dekat china memang semua takde hati perut...

lepas tengok video tu teringat balik masa kau acident dulu masa tu aku naik motor dengan kawan aku lepas tu ada keta unser giler langgar ktorang lepas langgar lari pula langsung tak bertanggungjawab,masa tu aku jatuh betul2 depan restoran melayu sebelah restoren melayu tu ada restoren cina korang tahu orang dekat kedai restoren melayu tu sekor pun tak tolong aku diorang tengok jer,orang2 dekat restoren cina pula yang berlari2 tolong aku dengan kawan aku masa tu aku terkilan giler kot sedih melayu tak tolong melayu bongok giler cisss...emo tiba2!!!

akhir kata tolong menolong amalan mulia tolong orang dapat pahala betul tak?????




nota kaki busuk mu:
malam ni gua emo

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....