tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, October 31, 2011

laksa penang

assalamualaikum...

hari ni hari isnin macam biase aku cuti2 lepak2 dekat rumah nak kuar jalan malas sebab hujan tak kuasa aku nak bersesak dekat highway paham2 jer bila hujan mesti jem so ada baiknya lepak2 rumah,bersuka ria tido dengan jayanya,tapi hari aku tak boleh nak tido aku golek kanan golek kiri tapi taknak lelap,tiba jer rasa macam rajin nak masak menu pilihan laksa penang...

taraaa...inilah hasilnya hebat tak hahaha...pastime kot buat ni heeee



bahan2 sampingan ulam ulaman serta telor rebus laksa lupa nak snap kahkahkah...

selamat menjamu mata aku nak makan ni,hujan2 macam ni pekena laksa heaven beb...
kita makan dulu slurpppp...slurpppp....gullpppp!!!!



nota kaki busuk mu:
anak sape la rajin ni???



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....