tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, October 2, 2011

citer korea memang mengharukan...

assalamualaikum..
semua orang suka tengok drama korea termasuk la aku tapi kebanyakan yang suka layan drama korea adalah kaum hawa yang sangat lembut jiwanya.aku sendiri pun pelik apa menarik sangat citer korea ni sampai buat kita semua sangat taksub,mungkin sebab hero dia yang hemsem kacak bergaya yang buat kita tertarik nak tengok citer korea..

antara drama korea yang sangat popular:
my girl
boy before flower
secret garden
winter sonata
stairway to heaven
prince cofee
auntum in my heart
my love patzzi

sebenarnya banyak lagi drama korea yang best2 tapi senarai2 kat atas antara yang popular sekarang ni,memang layan ar drama diorang ni tak boring jalan cerita pun best,tapikan citer korea ni asal miskin jer mesti perempuan memang miskin tahap tapir ar yang laki kaya harta 7 keturunan tak habis tak patut...tak patut...

indon pun sama asal miskin jer mesti perempuan lepas tu yang jadi jahat macam lahanat pun mesti perempuan tapi aku tak layan citer indon berbelik2 tahun depan pun belum tentu habis boring2.kalau citer korea ni dia punya episod paling banyak 25 episod jer paling pendek 16 episod tu  yang sanggup tak makan tak minum ngadap laptop lepas tu nangis tang bab sedih2 hukhukhuk....biasa la perempuan kami mempunyai jiwa yang sangat sensitif terutama sekali kalau laki tu tiba2 jer tinggalkan perempuan eeee....mencik...mencik..heeee

 ensemnya......mamat ni hero korea yang paling aku minat...hyun bin oppa sarangheyo hikhikhik..
dia tetap no 1 dihatiku.selain berlakon dia pandai nyanyi boleh tahan juga suara dia jatuh cinta buat kali seratusempatpulohribu....

si comey ni jang jung seuk susah kot nak eja nama entah betul ke tak aku eja nama dia hehe...kau no 2 bertahta dihati ku sarangheyo muahhhh...gediknya!!dia pun pandai nyanyi...





si ensem yang jatuh np 3 bertahta dihati ku lee dong wook siyes hensem giler khinzir,kulit muka putih bersih suci dan murni...tak tido malam aku hari ni!!!


aku suka laki mata sepet tak tahu nape semenjak dulu kala lagi aku minat giler dengan laki mata sepet aku rasa laki mata sepet ni seksi dan hot hikhik gediknya!tapi cik abe saya tak sepet heeee....berangan lagi!








nota kaki busuk mu:
hero korea romantik hero melayu mancho jer lebih

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....