tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, October 24, 2011

bosannya...

assalamualaikum..

hari isnin macam biasa aku cuti tapi hari ni mak aiii...bosan nak mampos,satu hari aku dok mengadap menatang lappy ni...rosak tak tak tahu padam muka ko eila....!!!nasib baik ada menatang  lappy plus tenet kalau takde mereka2 ini maka musnah la hidup aku ayat over dulu kat kampung takde tenet boleh pula aku hidup semenjak dok shah alam tiba2 jer poyo cisss ko memang la eila over acting...

asal aku maki diri sendiri ni???oh mungkin sebab bosan maka itu maki la diri sendiri dengan semangat waja,
esok keje oh man bosan...tak sanggup rasanya nak menghadapi keje aku yang banyak dengan timbunan kotak2 yang tinggi mengalahkan gunung kinabalu lepas tu kena kira satu2 kotak yang beratus2 tu,lepas kira kena sumbat dalam stor tang sumbat dalam stor paling aku benci nak kena susun ikut saiz dan  jenis barang mencik..mencik...

walaupun bosan tahap dewa keje  kena ikhlas baru rezeki kita berkat,kalau tak ikhlas maka itu lu pikir la sendiri..


time to sleep malam ni rasanya nak mimpi mamat korea ensem tak ingat ni...oppa sarangheyo jom kita kawen..
   

wiweettt...ensemnya abe dennis oh...



nota kaki busuk mu:
si sepet tetap jadi idaman hati

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....